丹丘生

world.execute (me) ; - Mili


就莫名觉得适合嘉金。人造人嘉x金!

这首歌貌似是刀。。。?

If I'm a set of points,如果我是一组点,

Then I will give you my,那么我将献给你,

DIMENSION,我的次元,

If I'm a circle,如果我是一个圆,

Then I will give you my,那么我将献给你,

CIRCUMFERENCE,我的圆周,

If I'm a sine wave,如果我是一条正弦波,

Then you can sit on all my,那么请你坐上,

TANGENTS,我的切线,

If I approach infinity,如果我趋近于无穷,

Then you can be my,那么你便可以成为,

LIMITATIONS,我的极限,

ENJOYMENT,只要你喜欢,

If I'm the only god,如果我是唯一的神

you're the proof of my,那么你将是我,

EXISTENCE,存在的证明,

You have left me in,你离我而去,

ISOLATION,在孤独之中,

If I can erase all the pointless,如果我能够消去,

FRAGMENTS,这些无意义的碎片,

Then maybe,那么我就可能,

Then maybe you won't leave me so,那么我就可能不会,

DISHEARTENED,如此失望,

Challenging your god,与神做对,

You have made some,你传给我的是,

ARGUMENTS,非法参数,

EXECUTION,执行,

EXECUTION,死刑,

I've studied how to properly,我学会了,

LO-O-OVE,如何正确去爱,

Question me,提问我吧,

Question me I can answer all,我全都能答对,

LO-O-OVE,只要是爱的问题,

I know the algebraic expression of,就连爱的代数表达式,

LO-O-OVE,我都知道,

Though you are free,虽然你已自由,

I am trapped,我仍被困,

LO-O-OVE,在爱之中,

EXECUTION,死刑。






歌词节选自网易云音乐——————

评论(4)

热度(17)